"WIELKIE OCZEKIWANIA SĄ KLUCZEM DO WSZYSTKIEGO"

                                                                                                                                           Sam Walton

Od początku istnienia firmy w sieci BIGA stawiano sobie ambitne cele, oczekiwano od siebie wielkich rzeczy i robiono wszystko, aby to osiągnąć. Celem było zawsze to samo – aby Klient wychodzący ze sklepu miał na twarzy uśmiech.

Markę BIGA tworzą przede wszystkim ludzie – Pracownicy i Klienci. Dbamy o to, żeby współczesny second hand kojarzył się z odzieżą wysokiej jakości, oryginalną i niepowtarzalną. Pamiętamy, że korzystając z ofert sieci BIGA chronimy nasze środowisko. Nasi Pracownicy kierują się zasadami zgodnymi z obsługą najwyższej jakości. Wizyta w naszych sklepach to nie tylko zakup nowej odzieży, to krok w stronę lepszego jutra! Bo to co nas otacza nie jest odnawialne, musimy dbać o naturę, każdym naszym działaniem.

Sklepy BIGA oferują wyselekcjonowane ubrania damskie, męskie i dziecięce znanych firm odzieżowych. Nasi Klienci mogą dokonywać zakupów w kilku województwach Polski, w sklepach o zarówno wielkich powierzchniach, jak i w przytulnych butikach. Lokale rozmieszczone są zarówno w dużych skupiskach miejskich, w centrum, jak i na obrzeżach miast, jesteśmy również na osiedlach.

ZAKUP

Dział zakupów to zespół wyspecjalizowanych kupców, którzy przed każdym zakupem sprawdzają jakość oraz pochodzenie towaru, który ma trafić do sklepów BIGA. Rozbudowana sieć dostawców i na bieżąco prowadzona selekcja pozwala na otrzymanie produktu zgodnego z oczekiwaniami Klientów.

PRZYGOTOWANIE

Po zakupie towar trafia do jednej z dwóch sortowni. Tam poddany jest ponownej kontroli jakości, a następnie przydzielony zostaje konkretnego działu. Sieć BIGA wprowadza cykliczne wymiany wiosenne, letnie, jesienne oraz zimowe. Ponadto produkujemy kilka kolekcji: OZ, AS czy DS.

DOSTAWA

Przygotowany towar dostarczany jest bezpośrednio do sklepów. Na miejscu zostaje metkowany i przygotowany do sprzedaży. Obsługa sklepu dba o to, aby odzież była dobrze wyeksponowana oraz ułożona w sklepie odpowiednimi działami: damski, męski i dziecięcy.